A csokoládé csapdájában

 2009.12.04. 23:20

Még hogy az édes bűnözés boldogít!Épp az előbb csináltam magamnak csokistejberizst,ami nem elég hogy tele van kalóriával,de még csak meg se ettem.A kukában landolt a drága,pedig!!! szakácskönyvből csináltam,de a rizs ropogott,keserű volt az útóíze és nem volt elég édes.Szóval ismét bebizonyosodott,hogy a nassolás nem nekem való,meg a főzés se annyira.

Ha már itt tartunk,akkor miért is vetemedik egy magamfajta krónikus diétázó egy csupacsoki szénhidrátbombára?Ismételten takarózhatnék a sok millió törölközővel,amit szeptember óta összehajtogattam,de más mentségem is van az előre kitervelt nassolásra.

Senkit sem szeretnék a szexuális frusztrációmmal traktálni,de ahogy BerentzAnna barátnőm mondaná,"ha lúd,legyen kövér,és én egy lúd vagyok",és ha már ez az én blogom,akkor szóljon rólam,szóval őszintén szólva a szerelmi életem egy sivataghoz tudnám hasonlítani.

Én,az eltévedt utazó,csak megyek és megyek,az oázist keresve,olykor szembe jön egy teve,-nagy nyálas görög teve-,de amúgy csak homokrengeteg vesz körül,sehol egy árnyékos lejtő,ahol megpihenhetnék,vagy valami éltető forrás,ami oltaná a szomjamat.Néha belebotlok egy titokzatos idegenbe,aki azt állítja,hogy ismeri az utat a paradicsomba,de végül kiderül,hogy csak agyamra ment a napsütés,és mindez egy délibáb volt csupán.

Valahogy otthon jobban ment a "kincskeresés",bár a budapesti sivataghoz bejáratott térképem van,meg lelkes útitársaim,akik feledtetik a hosszú út fáradalmait.Most bezzeg visszasírom a régi sivatagomat a bátor lovas huszárokkal,akik kértek,sőt könyörögtek,hogy pattanjak fel a nyergükbe,hogy tovalovagoljunk.Most meg cseverészhetek a nagy nyelvű nyálas tevékkel,és még csak tevéül sem tudok,de reméljük tevegelni még igen!

Ezzel a bejegyzéssel valószínűleg VIP jegyet váltottam a pokolba,pedig nem vagyok beszívva,de a csoki,amit megettem a főzőcske közbe,kicsit túlpörgetett,azt hiszem ezt hívják úgy,hogy CHOKOrgazmus!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr741574968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virágka 2009.12.04. 23:37:05

:D És tényleg jobb kedvre derültem!
De tuti, hogy neked kell már az oázis?

Vanni Ferrari 2009.12.05. 00:04:00

@Virágka: nem vagyok biztos benne,hogy az "oázis" alatt egyre gondoltunk!? ;)

El Emigrante 2009.12.05. 01:44:35

Hehehe:) jaj, de kis naiv vagy, Virágka:p

JolieJulie 2009.12.07. 12:38:26

Lelkes útitársad egyike jelenti, hogy, ha talán nem is oly száraz a sivatag Bp-n, itt is leginkább csak délibábok vannak...nem tudom, hogy az oka az e, hogy nincs idő vagy potenciális alany a "kincskeresésre" vagy mert az ÉN lelkes útitársaim sincsenek már itt.
Hamar kiderül, amikor visszatérnek...
Egy a biztos: a GP.-t nem szabad alulértékelni!! ;)

berentz 2009.12.21. 20:19:04

NO, a Lud im kommental:
Ajanlanam Romhanyi Jozsef: A teve fohasza cimu kisverses koltemenyet minden kedves sivatagi utazonak!
Amit ne felejtsetek el, hogy a sok homoktol meg gorongyosebb az ut, es nem egy kopkodo teve a cel, hanem egy PARIPA!!! De nincs ok az aggodalomra, hisz tobb eves kincskereso tapasztalatunk, csak elonyunkre valik, es ki tudja mikor lelunk igazi dragakore... ;) szeretlek titeket!
süti beállítások módosítása