Újratervezés

 2010.05.14. 12:13

Az optimista életszemlélet szerint,a lehetetlen nem létezik és az akadály,csak egy újabb kihívás a megoldandó feladatok listáján.Egészen ma reggelig osztottam eme véleményt,hiszen a checkinget az orrom előtt zárták le,de feljutottam a gépre,az athéni kulcsom szublimált a táskámból,de bejutottam a lakásba.Abban a tudatban hajtottam álomra a fejemet,hogy ha Budapest a pasim,akkor Athén egy kedves ismerősöm és teljesen biztos,hogy Mykonos lesz a kalandos szeretőm.

Mint tudjuk,az én mesém sosem a kiszámíthatóságáról volt híres,így reggel már be is futott a telefon,ami tényszerűsíti,hogy "szép kilátásaim" amortizációja magasabb,mint az aktuális görög kormányé.A SantaMarina igazgatója épp az imént közölte velem,hogy az országot súlytó gazdasági problémák miatt,csak június elején tudok munkába állni.Annak fényében,hogy az athéni állásomat és az albérletemet is felmondtam,kimerem jelenteni,hogy ez nagy szívás.A helyzetet az sem szépíti,hogy a görögöknél tényleg csak a halál biztos,tehát szerződés ide vagy oda,az írott és adott szó nem sokat nyom a latba,egy ilyen helyzetben.

Jelenleg szélsőséges lehetőségeimet latolgatom.Az A verzió,hogy hátatfordítok bajba jutott görög barátaimnak,leteszek világmentő tervemről,hogy feltornázom a lassan mérhetetlen görög GDP-t,és fehér zászlót lengetve a sorsnak,haza repülök.

B verzió,hogy nem esem kétségbe,elcsövelek a barátaimnál júniusig,bizalmat szavazva az igazgató szavainak,majd elhajózom Mykonosra és befejezem,amit elkezdtem.

Visszanézve az elmúlt 8 hónapra,néha már tényleg értem,hogy sok ember miért nem játszik világtúristát és indul el az ismeretlenbe,csak,hogy egy időre otthagyhasson csapot-papot,miközben köremaileken vagy vicceskedő blogbejegyzéseken keresztül tolmácsolja határokon túli hőstetteit a való világ felé.

Attól tartok,hogy ideje ismét elővennem a cinikus színű ceruzámat és arcul kell csapnom a nagy büdös semmit,ami a következő két hétben készül megvetni a lábát a hétköznapjaimban.Amit garantálok,az napi egy bejegyzés,néhány Athénon kívüli rövid utazás és a világhálón folytatott lelkisegély szolgálatom szabad kapacitásának növekedése.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr982002599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeP 2010.05.14. 13:52:26

"B" verzió, nyilvánvaló!

Vanni Ferrari 2010.05.14. 15:28:42

@BeP: ez nem kérdés:D
Viszont a kulcsom sikerült megint elhagyni!Megtennéd,h elteszed nekem??Igazából a kulcstartóm lesz fontos majd utólag!
süti beállítások módosítása