Édeshármas kettesben

 2010.02.02. 19:50

Ahhoz képest,hogy világszerte gazdasági válsággal küzdenek az emberek,az athéni luxusszálloda-ipar mégis virágzik.Minden este teltházas rendezvényeken dolgozunk,az elmúlt 2 hétben volt 4 esküvő,rengeteg koktél party,meg teadélután.

Úgy tűnik nem volt rossz ötlet a deportálásom,mivel igen sok pénzt hozok a konyhára.A hétvégén 35 eurót gyűjtöttem be,és becsületesen betettem a közösbe,hogy lássák a feletteseim,hogy milyen remek kis pincérnőcske vagyok.A befektetésem gyorsan megtérült,mert MrStephanos külön megdícsért a minap.

Mostanában a kollégáimmal a jó munkakapcsolatot bulikkal erősítjük meg,a legjobb csapatépítő tréning.Pénteken levezetésként elmentünk egy buzúkiába hajnali négykor,reggel nyolcra értem haza.Tegnap pedig beültünk egy bárba,ahol megint sikerült zárásig maradnunk.

Kezdem olyan jól érezni magam,hogy az ékszínkék álmaim is kifakultak.Ha így folytatódnak a dolgok,akkor lehetséges,hogy nem megyek el Szantorínire.Habár jogomban áll változtatni a terveimen,azért nem csak a munka az,ami bearanyozza a bankett terem falait.

Újból virágzó kedvem tetemes százaléka egy fiúnak köszönhető,akivel elég sokat találkozgatunk mostanában a hotelen kívül is.Nagyon kedves és helyes,meg vicces,meg okos,csak egy icipici bibi van,hogy van barátnője.Szóval én tényleg megpróbáltam nem túlgondolni a köztünk kialakuló szimpátiát,de úgy tud rám nézni,hogy az valami borzasztó...

Azt hiszem,hogy már vagyunk olyan kapcsolatban,mármint Ti,mint blogom hűséges olvasói és én,mint saját irományaim főszereplője,hogy elmeséljem nektek,hogy egészen pontosan mi is történt tegnap.

Háromkor értem jött motorral,és elmentünk kávézni.Aztán ötkor kezdtünk a hotelben,majd munka után páran,ahogy már az imént is említettem,beültünk egy bárba.Az alkohol legtöbbször segít levetkőzni a gátlásaimat,de nem akartam rányomulni,mert tudom,hogy rendes srác és nem az a megcsalós fajta,szóval csak visszafogottan próbáltam a tudtára adni,hogy nekem sem közömbös.

Olyan négy óra körül elfogyott a cigim,így fogtam magam és kimentem egy tarfikba,ami öt perc sétára volt a pubtól.Szakadt az eső,így a kabáttal a fejemen futottam vissza,amikor megláttam,hogy kint áll a hely előtt.Mire odaértem nem csak én,hanem ő is csurom vizes volt.Kérdeztem tőle,hogy mit csinál idekint és mondta,hogy aggódott értem,és nem kellett volna egyedül elmennem.

Majd a 'minden lány álma' pillanatban a 'minden lány álma' srác szorosan magához ölelt és megcsókolt,ott az út közepén a szakadó esőben!!!Szerintem még soha senkinek sem sikerült ilyen, már már közhelyesen romantikus helyzetben megcsókolnia.

A hollywoodi csók után a helyzetem végképp menthetetlen lett.Fogalmam sincs,hogy most mit csináljak!?Mondjuk az édeshármast könnyíti valamicskét,hogy a lány nem Görögországban él és csak évente párszor találkoznak.Habár egyelőre nem zavarna nagyon,de őszintén szólva,nem tartozik a kedvenc szerepeim közé a bűnös secret lover leosztás,ami mindig csak a második helyre elegendő.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr781723613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virágka 2010.02.03. 12:29:36

Hát nem mintha bármi párhuzamot látnék bármivel is, de annyit tudnék hozzáfüzni, hogy: "megesik az ilyesmi, még a legrendesebb egyénekkel is" ;)

El Emigrante 2010.02.07. 11:43:23

@Virágka: Hát, belekötök, na.

"megesik az ilyesmi, még a legrendesebb egyénekkel is"
- LOL.
Ez ilyen ..."kicsit görbítek a szabályokon, hátha ugy még beleférek"-effektus sztem.
Ha a legrendesebb egyénekkel is megesik, akkor ki az akivel nem? A -legeslegrendesebbekkel-? Nem hinném..Sztem az a legrendesebb akivel megesik, az nem is (volt) a legrendesebbek egyike:/
Hamár ilyen példáknál tartunk: egy szűzlánnyal is csak egyszer eshet meg, h gerincre vágják... de kétszer már nem, mert egy után már nem lesz szűzlány;) Szerintem.

Vanni Ferrari 2010.02.07. 12:05:07

@El Emigrante: A "gerincre vágott" szűzlányok nevében mondhatom,hogy vannak helyzetek,pillanatok,amikor újra szűzlánynak érezzük magunk..
És ha nem is a legrendesebb,de rendesebb az átlagnál.És sajnos általában egyik ember fájdalma a másik boldogsága.
Amúgy meg rátapintottál a lényegre,mivel ez minimum egyszer mindenkivel megesik..

El Emigrante 2010.02.07. 14:18:56

@Vanni Ferrari: Umm... Most akkor vagy elbeszélünk egymás mellett, vagy közhely-dobáló verseny van.
vannak "helyzetek,pillanatok,amikor újra szűzlánynak érezzük magunk.." -vannak helyzetek mikor űr-cowboynak érzem magam, de ettől még nem leszek az:)

Én csak arra akartam kilyukadni, hogy kár úgy beálítani vmit amit az ember a saját szabad akaratából követett vagy nem követt el, mintha csak ugy az események szerencsétlen összjátéka végett "megesett" volna. Ez ilyen "szeretném ha áldozat lennék"-helyzet, nem? Sajna ha vminek taraja van és kukorékol, az bizony kakas.

(még van ilyen klisékből!:))

Vanni Ferrari 2010.02.08. 01:16:04

@El Emigrante: Pw pw Marti mou!
Nem szabad mindenkit egy kalap alá venni!!!;)
Amúgy meg a lényeg éppen azon van,hogy remélhetőleg nem az események szerencsétlen összjátékáról van szó!

El Emigrante 2010.02.08. 15:07:44

@Vanni Ferrari: Télleg elbeszélünk egymás mellett:) Én a Virágka kommentjére ítram eztet, nem a te bejegyzésedre.

berentz 2010.02.09. 14:50:10

Hat en meg azt mondom, hogy a pillanat ott marad!!! :)
Radfer egy kis romatika, de Veras keretekben maradt!!! :)
En ha belekotni szeretnek akkor az utolso mondatodba tudnek csak... de ezt nem teszem meg, mert veled elvezkedek epp esocseppekkel az arcomon ;)
süti beállítások módosítása