ÖTYE

 2010.01.15. 15:51

  A mostani időszak nem éppen az ironizálás ideje.Miután bárki számára egy kattintással elérhetővé válik a magánéletem,így lassan egyre többször meg kell gondolnom,hogy mit is írok ide le.Nem mintha eddig törődtem volna vele,hogy ki mit gondol,de most azért azt még se pötyögném be,hogy az utóbbi időben lefolytatott virtuális flörtkommandó egészen jó hatással van a blogom olvasói statisztikájára;)Olyannyira,hogy a napokban látogatói rekordot döntöttünk!!!Remélem ez a tendencia a jövőben csak javulni fog!

Na de mire is próbáltam célozni az imént?Mindig is különös tehetségem volt lehetetlen élethelyzetekbe sodorni magam,tehát nem meglepő,hogy ismételten bonyolítom az amúgy sem egyszerű szituációt.Nagyon úgy tűnik,hogy egészen Athénig kellett eljönnöm,hogy elkezdjem értékelni kis hazánk ifjait.Bár az sem kizárt,hogy kis hazánk ifjainak jobban bejön ez a 'szépHeléna' szerepkör!?

Ha már itt tartunk,akkor megemlíteném,hogy elkezdtem megint edzésekre járni.Mivel arra gondoltam,hogy szeptemberben stílusos lenne bronzos bőrű görög istennőként visszatérni a budapeti köztudatba.Meg amúgy sem árt valami új hobbit találnom a kávézás mellé:P

Megint magamra véve a külföldiként Athénba tévedt,görögül csak gagyogó szerepkört,ismételtem sok időm van gondolkodni a világ nagy dolgain,így több új felfedezést is sikerült tennem a héten.

Elősször is megtanultam hallgatni.Valószínűleg engem ismerve és a blogomat olvasva,elsőre paradoxonnak tűnik,de alapjába véve nem az.Nyelvi hiányosságaim legtöbbször a jó közönség soraiba kényszerítenek,ami egyébként egy nagyon hálás feladat.Csak mosolyogni kell mellé,meg értelmes fejet vágni,és már meg is van a szimpátia.

A másik,hogy már túlságosan megvetettem a lábam itt Athénban,szóval kellemes konfortzónában élek,ami megint csak nem jó.Mármint jó,csak nem nyugdíjba jöttem ide,hanem felfedezni az ismeretlent.Szóval április első hetével a blogom székhelye velem együtt költözik Szantoríni mesés szigetére.Utazásom részletei még tárgyalás alatt vannak,de annyit elárulok,hogy nem bízom a véletlenre.

Ideje lesz új aktivitásokat találnom,mert a végén elfeljtem,hogy valamikor rég akciófüggő partyhercegnő voltam,aki azt se tudta,hogy honnan kezdje a legújabb sztorik elmesélését.Most meg olybá tűnik,hogy 8 órába dolgozó pizsamás pincérnőcske vagyok,aki egy rendes bejegyzést sem tud összehozni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr381674766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sumobarbie 2010.01.18. 23:18:18

Szantoríni?? Remek! Akkor augusztus előtt még ott is meg kell látogatnunk...természetesen csak miután felmérted a terepet...!;)

Vanni Ferrari 2010.01.19. 03:23:58

A terepfelmérés az egyik erősségem;)

sumobarbie 2010.01.19. 19:21:11

a sok közül, igaz? :)
süti beállítások módosítása