LipLift

 2010.02.04. 09:20

Pályafutásom alatt begyűjtött tapasztalataim alapján felállított szabályrendszerem szerint,ha egyszer összejössz valakivel,arra még mondhatod,hogy baleset.Ha kétszer,az már vitathatatlanul vonzalom,ha harmadjára is,az bizony már kapcsolat.

Mivel PrinceOfBanké eddig még nem vallotta be,hogy állandóan rám gondol és nem tud nélkülem tovább élni,így azt is csak remélhetem,hogy az Ő szíve is kihagy egyet,amikor az esőáztatta csókunkra gondol,és nem csak pillanatnyi elgyengülésnek titulálja.

Nálam ez a pillanat kicsivel hosszabb időintervallumot ölel fel,mint ami még beleférne az egyszeri balesetek kategóriába.Szóval,ha most az következik,hogy "te egy csodálatos lány vagy,de maradjunk barátok",akkor a jövőre nézve végképp feladom minden reményemet,ami az igaz szerelemmel kapcsolatos és maradok a szívtelen szinglik népes táborának lelkes tagja.

Epizódszereplőnk egyértelműen egy egész évadra pályázik,mivel tegnap sem ült a babérjain.Ő reggeltől dolgozott,én pedig pont a váltás műszakban érkeztem,de egy szerencsés véletlen összehozott minket a liftajtó előtt.Mikor kiszállt és én éppen készültem beszállni,ő megfogta a kezem és megcsókolt,majd a "cseresznyeízű csókjával a számban" megnyomtam az ajtózáró gombot,romantikus kérdőjelet hagyva magam után.:)))

Azt hiszem,hogy a már jóideje elvesztett ártatlanságom újra visszatért,és meglepetésemre semmilyen szkeptikus vagy cinikus gondolatom sincs,ha erre a tinédzser lamouros helyzetre gondolok..

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr231728560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása