Már eddig is sejtettem,hogy a görög intézményrendszer bürokratikus és rugalmatlan,lásd Hotel GrandeBretagne,de azért azt nem gondoltam,hogy a modernizációja valahol elakadt az ókori poliszoknál.

Ma délután bementem a ModernGreekLanguage központba,hogy tájékozódjak a lehetőségeimről,természetesen a nagy érdeklődésre való tekintettel várnom kellett.

Majd amikor sorra kerültem,elmondtam,hogy az októberben induló nyelvi kurzusról szeretnék többet megtudni.

Teljeskörűen válaszolt a hölgy minden kérdésemre,elmondta,hogy a következő szemeszterben is indítanak ugyanilyen tanfolyamot,blablabla...Aztán rákérdeztem,hogy van-e a felsoroltakon kívül,valamilyen igénybevehető kedvezmény,mondjuk ösztöndíj vagy szociális támogatás vagy valami.

Na ekkor jött a katt,és a nő odahívta a kollégáját,aki egyértelműen magasabb beosztásban volt,mivel lesütött az arcáról,hogy rendkívül fontosnak érzi magát.Megkért,hogy fejtsem ki,hogy pontosan mire is gondolok.

Néztem rá furcsán,aztán elmondtam,hogy mivel Magyarország nincsen benne az egyetem által támogatott országokba,így arra gondoltam,hogy esetleg van lehetőség pályázati úton csökkenteni a tandíjat,mivel még csak most fogok elkezdeni dolgozni,és jelenleg problémát okoz befizetnem jövő héten 700eurót.

Na,akkor erről diskuráltunk kb fél órát,a végén már négyen,majd megkértek,hogy jöjjek vissza máskor,mert az ebben illetékes,most figyeljetek,diákjogi referens nincsen ma bent. :) :)

Tehát több,mint egy óra parádézás után,annyit sikerült megtudnom,hogy csak és kizárólag a diákjogi referensnek van felhatalmazása tájékoztatni engem bárminemű iskolai pályázatról.A storyhoz még az is hozzátartozik,hogy minden papíromat,beleértve az útlevelet,a személyit,az érettségit,hitelesítenem kell a magyar nagykövetségen egy görög diplomata által,plusz a hivatalos görög fordító irodában  még le is kell fordíttatnom.Remek!!!

Délután elég rossz volt a közérzetem,valószínűleg azért,mert az étkezésem egy probiotikus diétához hasonlít,mivel nem nagyon tüsténkedem itt sem a konyhában,szóval holnap majd főzök valamit.

Robertó,mint hamvaiból újjáéledt főnix madár,két nap után ma is elszórakoztatott az smseivel,de hiába,ma nem találkozom vele,hagy kapálózzon kicsit. :P

Meg amúgy is van már estére programom,de egyenlőre nem árulom el,hogy mi az,hagy furdaljon Titeket a kíváncsiság...;) Viszlát holnap!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr651389434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JolieJulie 2009.09.20. 23:37:47

Csak most vettem észre,hogy milyen szép ez a mondat: "Robertó,mint hamvaiból újjáéledt főnix madár..." meg egyben misztikus is...:)
DE azt is be kell,hogy valljam,hogy egyből a Harry Potter jut az eszembe róla...pedig nem is vagyok óriási rajongója! :)

Vanni Ferrari 2009.09.20. 23:54:16

@JolieJulie: Nekem is be kell vallanom,hogy Harrynek köszönhetően épült be a szókincsembe ez a kis hasonlat:)
süti beállítások módosítása