Very Important Person(s)

 2009.09.13. 14:54

 Tegnap,amikor haza értem a városból,már senki nem volt itthon.Stefy a barátjához,Afi pedig dolgozni ment.

Még délután eldöntöttem,hogy nem fogok itthon ülni szombat este,szóval pont kapóra jött,hogy Robertó elhívott a Tribeca bárba,ami ugyanaz a hely,ahol egy hete is voltunk.

Kislányos izgalommal készülődtem,mivel mégis csak egy idegen társaságba megyek,szóval próbáltam a legjobbat kihozni magamból.Az évek meg a rutin azt mutatják,hogyha jó az outfit-ted,akkor könnyebben szerzel barátokat,főleg egy buliban.

Lazára vettem a figurát,persze nőcisen,így az egyszerű fehér felsőhöz egy extra feszes farmer nacit választottam,olyat,ami kihangsúlyozza az értékeimet:D

Amikor megérkeztem,a bár már zsúfolásig tömve volt,de sikerült megtalálnom a lovagomat:),aki rögtön be is mutatott mindenkinek.

Két srácot már ismertem a múltkori buliból,rajtuk kívül még volt három csaj,és négy vagy öt fiú.Mindenki tök jófej volt,kicsit ilyen rapid randi jelleggel,minden 15 percben valaki másnak kellett elmesélnem,hogy mit is csinálok Athénban.

Előszeretettel hülyítettem azzal mindenkit,hogy "alkotói szabadságra" jöttem és most tapasztalatokat gyűjtök a görög társadalomról,éjszakai életről,stb..Hogy majd a könyvemben vissza tudjam adni az itteni életérzést.

A srácok ezen felbuzdulva,megígérték,hogy ma este megmutatják nekem,hogyan kell bulizni!Bagoly mondja verébnek..,gondoltam:P

A görögöknél úgy szokás,hogy ha valaki kér egy kört,akkor kihoznak vagy 30 felespoharat és egy mixerben összekevernek különböző piákat,aztán szétöntik,és aki kapja marja alapon,mindenki elvesz egyet,aztán egy kis ordibálás,majd fenékig.

A sokadik ilyen kör után,kitalálták a fiúk,hogy menjünk el egy másik barakiába,mivel vannak a barakiák,amik ilyen zenés-táncos pubok,és vannak a buzukiák,amik élőzenés taverna jellegű helyek.

Szóval hatan átmentünk,öt fiú meg én,és ott folytattuk a bulit.Pár szót a csapatról...Sajnos a neveket nem sikerült megjegyeznem,de tényleg nagyon jó arcok egytől egyig,ha Robertó szavaival akarok élni,akkor "we are the party animals!".

Aztán ez a hely bezárt és elmentünk kajálni egy tavernába,betegre röhögtem magam,ezek nagyon hülyék.Majd elkezdtem őket cukkolni,hogy ez eddig elég lightos,szóval ha így folytatják,akkor nem lesznek híresek in Hungary.

Azt mondták,hogy oké,akkor csinálnak nekem olyan experience-t tonight,hogy egy egész könyvet írhatok róla.

Beültünk a kocsiba és elmentünk egy olyan utcába,ahol egymást érik a sztriptízbárok,és minden méteren áll egy kurva,de nem olyanok,mint otthon az országutak mellett,hanem annál jóval fullosabb cuccba nyomják,és van csomó travi is.

A hely nevét,ahová mi mentünk,azt nem jegyeztem meg,de a srácok előadták a főnöknek,hogy én egy híres magyar író vagyok,és azért jöttem Athénba,hogy megírjam a legújabb könyvemet és most tapasztalatokat gyűjtök.

Szóval,kaptunk VIP asztalt meg ingyen pezsgőt,azzal a feltétellel,ha említést teszek a hely magas színvonaláról.Nagyon vicces volt!

Na most ebben a clubban,rajtam kívül csak hivatásos ribancok voltak,meg egy csomó pali,úgyhogy amikor WCre akartam menni,akkor be kellett mennem az itt dolgozó lányok privát budijába,mivel ide nem járnak nők,szóval nincs külön női WC a vendégeknek.

A pisilés után szóba elegyedtem egy pucér csajjal,aki Szlovákiából jött és majdnem 1éve dolgozik itt.Nagyon kedves volt:)

Mindenki tudja,hogy hogyan működnek az ilyen bárok,de mivel én még sosem voltam sztriptízbárban,próbáltam nagyon odafigyelni.

Középen a nagy színpadon megy a gogo,és a lányok 10percenként váltják egymást.Itt bárkit megkaphatsz,ha van elég pénzed,szóval lesütött a nyálcsorgató férfiakról,hogy nagyon meg vannak elégedve magukkal.

Ha egy lányt az asztalodhoz hívsz,akkor kötelező fizetned neki egy piát vagy kettőt,attól függően,hogy meddig akarod élvezni a társaságát.Tök mindegy,hogy mit kér a csaj,a poharába valami alkoholmentes kerül,tehát üdítő aranyáron.

Természetesen rendelhetsz magánszámot az asztalodhoz,és akkor premier plánba nézheted a műsort,felárért még a tökeidet is megszorongatják.

Na most ezek a lányok vagy istenadta tehetséggel vannak megáldva vagy tényleg élvezik,amit csinálnak,de abszolút hihetően előadják,hogy te vagy minden mocskos vágyálmuk.

Olyan fél hét körül mondtam Robertónak,hogy vigyen haza,mert kezdek elfáradni,úgyhogy leléptünk.Fogtunk egy taxit és úriemberhez méltóan a bejáratig kísért.

Kiderült,hogy nem fárasztó,nem nyálas és még csak nem is akaratos,hanem tök jó fej..Szóval az volt a jutalma ezért a klassz estéjért,hogy elárultam neki,hogy versenyben van!;)

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr511379081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sumobarbie 2009.09.14. 12:04:44

na, az előző megjegyzésem visszaszívom, azért csak odakeverdtél...önéletrajzot vittél magaddal? :)
amúgy jellemző az elején még volt 4-5 lány, de mikor továbbmentetek, idézem: "Szóval hatan átmentünk,öt fiú meg én,"...:) és ne feledd, hogy nem fárasztó,nem nyálas és még csak nem is akaratos,hanem tök jó fej, DE ciprióta! :)

Vanni Ferrari 2009.09.14. 12:54:58

@sumobarbie: Azért annyira nem kell aggódni,valószínűleg nem ő lesz a következő BIG love in my life:P

Sarameri 2009.09.14. 20:41:56

VERA!!!!!
HOL VAN A NAPI ADAG???
Azonnal cselekedj!!

Vanni Ferrari 2009.09.14. 21:01:19

@Sarameri: :D
Arra gondoltam,hogy ma elsunnyogom,de akkor összedobok vmit!!!:)

JolieJulie 2009.09.15. 10:22:01

:)
Vera csak ügyesen! Most lecsekkoltad a legmagasabb competitiont Athénban!!!;)

Vanni Ferrari 2009.09.15. 14:27:45

@JolieJulie: Azért nem gondolnám,hogy ők jelentik a konkurenciát,de résen vagyok,ne félj!;)
süti beállítások módosítása