Welcome on my planet!

 2009.09.16. 13:57

 Mivel az előző két bejegyzésem,szemmel láthatóan sok kérdést vetett fel,így arra gondoltam,hogy a filozofálás helyett,gyakorlati síkra terelem a témát.

Szóval tegnap este találkoztam Robertóval,természetesen kizárólag szakmai okokból:)

Annak fényében,hogy egyenlőre ez a srác testesíti meg a szociális hálóm Athénban,cselhez folyamodtam...

Légiesen romantikus öltözetet választottam,ami nem túlzás egy kedd estére,de azért nem is átlagos,és alaptomos módon olyan sminket kreáltam,ami alig észrevehető,mégis tökéletes,tehát effektíve úgy tűnt,mintha természetesen ilyen szép lennék.

Ismét Kolonákiba mentük,és beültünk egy bárba.Meglepett,hogy ahhoz képest,hogy kedd este van,minden hely zsúfolásig tömve volt.

Elkezdtünk beszélgetni mindenféléről,iskola,család,utazások,stb...AZ olasz ciprióta meglepően jó beszélgetőpartnerenek bizonyult,persze azért volt benne némi blabla,de meg kell hagyni,hogy trükkösebb az átlagnál.

Még itt ücsörögtünk,5 percenként betaláltak minket a különböző árúsok,legtöbben rózsát,de voltak akik a szentképtől a feszületig mindenféle limlomot kínáltak.

Aztán átmentünk egy clubba,ami fullon volt,és nagyon jó volt a zene.Az ivararányokról csak annyit,hogy kb 1 csajra jutott 3 pasi,szóval elkel itt az erősítés!;)

Az öltözködést tekintve mindenki nagyon trendi,lányok fiúk egyaránt,és legtöbben jóval elegánsabbak egy szimpla kedd esti bulihoz,mint ahogy azt otthon megszokhattuk.

Viszont,ami szembetűnő,hogy senki nem táncol!!!Ülnek vagy álnak,és beszélgetnek vagy csak szemlélődnek.Furcsa,hogy bömbölő zene mellett,alkoholos állapotban,nincs ingerenciájuk megmozdulni...

Persze engem ez nem zavart,és Robertót se,szóval mi táncoltunk,meg ökörködtünk.Arra még nem sikerült rájönnöm,hogy ez a fiú tényleg olyan-e,mint amilyennek mutatja magát vagy csak nagyon rafkós,de néha kezdtem úgy érezni,hogy eltértünk az eredeti tervtől és már ő húzza az én agyamat.

Aztán összekaptam magam,és mesterien visszavertem a támadást,mivel tök mindegy,hogy rendes vagy sem,nem áll szándékomban az eslő utamba akadó göröggel frigyrelépni.

Körülbelül fél 4re értem haza,szegény Robertó ismét hoppon maradt,so feladat teljesítve!;)

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr41386233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sumobarbie 2009.09.16. 21:33:00

te TÉNYLEG természetesen vagy olyan szép!!! nam a smink, ok?

JolieJulie 2009.09.17. 00:19:42

:D
Na sumobarbie!Elloptad a szovegem!!!
De ha mar igy allunk...Veru,szorakozni szorakozol, meg persze huzd csak a pasi agyat,de ne felj,ha egy kicsit o is huzza neha a tiedet, hisz es az izgi nem??? Milyen lenne mar, ha csak te jatszadoznal vele folyton o meg csak nyalaskodna Romeo szerepeben? UNCSIII !!! :D

Vanni Ferrari 2009.09.17. 01:23:48

@JolieJulie: JUli!!!Mondtam már,hogy imádlak?!? :)
süti beállítások módosítása