American dream

 2009.10.15. 22:07

A rohanó hétköznapokon vágyakozva gondolunk az édes semmittevés ágyban maradós,romantikus filmnézős,csoki fagyi majszolós mámorító izére,aztán,amikor elérhető közelségbe kerül,képesek vagyunk gyorsan megcsömörleni.

Valami ilyesmi történt velem is az elmúlt két napban,mivel a szabadságomat pizsamában és vastag zokniban fetrengtem végig.Na jó,egyszer lementem a boltba,akkor is csak jégkrémért és némi csokis kekszért:)

Pontosan 8 db romantikus komédiát néztem végig,és azon kaptam magam,hogy menthetetlenül szentimentális lettem...So ne lepődjön meg senki,ha holnap munkába menet elsírom magam egy szerelmespár láttán:P

Viccet félretéve,biztos,hogy a nők 85%-a ettől a hollywoodi rózsaszín ködfelhőtől ilyen hülye,és hiszi,hogy a tuskó pasija,aki agyba-főbe csalja,majd hirtelen rájön,hogy mennyire szereti,és,hogy milyen barom volt eddig,majd virágcsokrokkal és romantikus üzenetekkel ostromolva hódítja meg újra a szívét.Ja,ja...csak győzzétek kivárni lányok!!!

Csomószor gondolkoztam azon,hogy mi lehet a 'The end' után,mármint azt sosem mutatják,hogy 5évvel később,vagy 2gyerek után 20kg plusszal,vagy ilyenek.Mivel ha innen közelítjük meg a dolgokat,akkor bárki tud,hasonlóan mesébeillő lovestoryt az életéből,ami kicsit felturbózva elmenne egy Ashton Kutcheres tündérmesébe is.

Amikor elkezdtem az egyetemet,második héten összetalálkoztam egy sráccal a büfében,aki nagyon tetszett.Oké,nem volt egy FreddiePrinzeJr,de én se vagyok JessicaAlba,szóval mindegy,a lényeg,hogy 2nap alatt bevízionáltam magamnak,hogy Ő az én nagy szerelmem,és majd minden olyan lesz,mint a TVben.Jól is alakultak a dolgok,mivel volt pár közös óránk,és sokszor hátranézett rám,meg a nagy tömegben a folyosón is mindig elkaptuk egymás tekintetét.Tehát a gazdasági matematika órai anyaga,nálam abból állt,hogy MrAngyalarccal tervezgettem a közös jövőt.

Aztán az egyik főiskolás buliba összefutottunk,és azt gondoltam,hogy most jött el a mi időnk,itt a remek alkalom sorsunk beteljesítésére,majd amikor már elég bátorra és szépre ittam magam,hogy megszólítsam,szomorúan kellett tudomásul vennem,hogy öt perce egy másik csaj szájában van a feje.Tehát,rövid és viharos szerelmünk itt véget is ért.

Azért kárpótolt az élet,mivel a legutóbbi vizsgámon,pont mellém ült,és mint valami kisiskolás béna stréber 5percenként agonizált azon,hogy nem tud semmit,és reméli én felkészültebb vagyok,mert ő nem bukhat meg.Pfhhhh!!!!

Persze ezenkívül,volt még rengeteg "NAGY" szerelmem,akik pont arra voltak jók,hogy pár napra felvillanyozzanak,és előhozzák,azt az édes kis csillogást a szememben,ami még a legtökéletesebb sminknél is hatásosabb tud lenni.

Egy szó,mint száz..köszönöm a sok általam kreált szuperpasimank a röpke boldog perceket,és az amerikai filmiparnak a reményt,hogy van mesébe illő szerelem...

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr101452971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JolieJulie 2009.10.15. 22:20:43

Nekem csak most kezdődik a romantikus filmes hétvégém,úgyh ne rontsd el! Igenis VAN mesébe illő szerelem! :)
Na de igaz,ami igaz...hajlamosak vagyunk kreálni szerelmi történeteket olykor is,amikor nincsenek...de mit tegyünk,ha nincs más??Meg sztem addig nem ártalmas ez,ameddig nem hisszük el ezeket a "day dream"-okat...

Vanni Ferrari 2009.10.15. 22:24:56

@JolieJulie: Have fun Dear!;)
De hogy akarom én elrontani,én is élveztem,csak felébredni volt rossz...

berentz 2009.10.16. 02:53:38

kezdem komolyan azt hinni, hogy puszta provokaciobol irsz ilyeneket a blogodra, hogy az Elet igenis bizonyithassan neked hogy VAN MESEBE ILLO SZERELEM!!!!! Mert van! Es te is tudod, csak ugye itt a bizonyitek arra, hogy te nem hiszel benne... es ha annyira nagyokos az Elet, akkor: NA RAJTA TESSEK, tessek bizonyitani!!!!!
Ne probald a szerelmet kicslezni te kis huncut, mert nem tudod. Sajna bele kell torodnod, hogy majd jon ha jonnie kell.

Vanni Ferrari 2009.10.16. 11:20:21

@berentz: :)))
Gondoltam,hogy lassan kivívom az antiszerelemista címet:)
De természetesen nem vagyok az,csak "cinizálok" kicsit,hogy borzoljam a kedélyeket...hisz ismersz;)

JolieJulie 2009.10.16. 23:59:58

@Vanni Ferrari: Igen, a felébredés és a real world kegyetlen egy olyan édes álom után..;)
PS.: I Love You!! :)
süti beállítások módosítása