sex ON the city

 2010.01.09. 22:40

Tegnap este kimozdultam kicsit,gondoltam ideje véget vetni az ágyban fetrengésnek.A fergetegesnek éppen nem ígérkező party egy sportkocsiban vette kezdetét,aminek én nyertem meg a hátsóülését.Effektíve lumbágóm lett,azalatt a 40perc alatt,amíg sikerült parkolóhelyet találnunk.

Elszánt útitársaim cseppet sem hasonlítottak azokhoz a szép,kedves és üdítő lányokhoz,akiket Budapesten megszokhattam.Nem szép ilyet mondani,de behemótok és szőrösek voltak.Egészen úgy éreztem magam,mint egy hercegnő a barbárok fogságában.

Miután leparkoltuk a harci szekeret,bementünk egy bárba.Két bacardi cola között kiderült,hogy Roberto barátja,Christos,jó nevű mesterfodrász itt Athénban.Ez az információ felerősítette a felé táplált szimpátiámat,mivel még nem sikerült fodrászt találnom a városban.

Rögtön kaptam is az alkalmon,hogy személyesen protezsáljam be magam a szűkös vendéglistába,de a próbálkozásom olyannyira sikeres volt,hogy egész este azzal üldözött,hogy levágja a hajam állig érőre.Hiába mondtam neki,hogy nem szeretnék fazonírozást,a végére már odajutottunk,hogy fizet nekem,csak hadd vágja le.Istennek hála,hogy nem ollóval jár bulizni,mert amilyen részeg volt,szerintem ott helyben nekem esett volna.

Ma Georgeal kávéztam Kolonákiban,aki a hotel egyik chef-je.Őt még névszerint nem említettem,de egyike azoknak,akikkel a GrandeBretagne falain kívül is tartom a kapcsolatot.A kávé után a mociján bejártuk a várost,felmentünk a Likovitos nevű hegyre,ahonnan csodálatos kilátás nyílik a városra.Mesélt nekem régi legendákról,amik a hegy eredetét magyarázzák,és figyelmeztetett,hogy ha egy fiú ide akarna hozni autóval az éjszaka közepén,akkor jól gondoljam meg,hogy mit felelek,mivel a Likovitosra a párok éjjelente nem andalogni járnak.

Szóval ma is sikerült hasznos imformációkkal gazdagodnom,és megtanultam robogót vezetni úgy,hogy ülnek mögöttem.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr341660213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sumobarbie 2010.01.09. 22:46:35

haha...tehát ő is odavitt... csak nem egy autóban :) és azzal miért nem dicsekszel, hogy BÚKÓSISAK NÉLKÜL?!?!?! Hát így neveltelek? :(
süti beállítások módosítása