A rút kiskacsa

 2009.09.06. 14:31

 Azt már bizton állíthatom,hogy a MÁSNAP Athénban sem jobb,mint otthon..

Szóval abban maradtunk a svéddel (későbbiekben csak Afi),hogy hív ha végzett a melóval és megbeszéljük,hogy hol találkozunk. Na most ez a telefonbeszélgetés,körülbelül hajnali kettőkor zajlódott,már éppen elaludtam,de mivel úgyis asszimilálódnom kell és ha itt ez tényleg így szokás,akkor kit érdekel,hogy kb 3ra fogok odaérni!?

A recepción,ahol már úgy köszöntek ekkor tájt,hogy Καλημέρα (ejtsd:kaliméra,Jónapot!),mondhatni értetlenkedve néztek rám,amikor kértem egy autót.A lakásnál találkoztunk és a taxit lecseréltük egy παπάκι-ra (ejtsd:papáki),ez magyarul annyit tesz,hogy kiskacsa vagy robogó.Itt mindenki ilyennel rohangál,lehet hogy később én is vételezek egyet,mert nagyyon poén.A bukósisak,mint olyan,nem igazán jellemző,nekünk is csak egy volt.

Elindultunk Kolonákiba,ami kb 5percre volt a háztól.Tényleg nagyon szép környék.Egy ilyen zenés táncos kis bárba mentünk,ahol már vártak minket Afi barátai,hát elég international társaság.Volt egy pár Canadából,két itteni srác,egy amerikai,meg egy ciprióta olasz,Robertó.Az ő nevét csak azért jegyeztem meg,mert egész este engem szórakoztatott,és meg kell mondjam,hogy kellemes csalódás volt.Mivel összességében sem az olasz,sem a ciprusi palikról nincs túl rózsás véleményem:P,Robertó szavaival élve,ő egy "európai gondolkodású ciprusi"-nak bizonyult.

A nagy találkozás örömére,elkezdtek vadul itatni,a harmadik kör után próbáltam hárítani,de olyan opció nem volt,hogy nem kérek:)Még tequilát is ittam,pedig utálom.

So rövidre vágva,mindenki nagyon elázott és az is egyértelművé vált,hogy Afinál fogok lakni.Hülyéskedtek?!?Ilyen üzletpolitika mellett,nehéz lenne másképp dönteni;)

Aztán még elmentünk kajálni,fogalmam sincs,hogy hová,de a srácok azt mondták,hogy ez a legjobb buli utáni kajálda,olyan tömeg volt ott,mint kb a Blahán,amikor ingyen ételosztás van.

Ha jól emlékszem,akkor 7körül értem a hotelbe,reggelizni ma sem sikerült:)

Egyenlőre az életbenmaradásért küzdök,de szerintem lassan bemegyek a városba,és folytatom a "fedezzük fel Athént!" projektemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr291363642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kittykó 2009.09.06. 16:49:45

olyan büszke vagyok rád Kincsem!!! nem minta kérdés lett volna a számomra, de így már mindenkinek egyértelmű hogy Te aztán nem vagy egy elveszett ember... csak így tovább drága Verkám! amúgy kurva jó a blogod, fogom reklámozni!!!!szeretlek

Vanni Ferrari 2009.09.06. 16:57:41

@Kittykó: Köszi Kincsem! Úgy tűnik,ha nyitott az ember,akkor elég könnyű barátokat szerezni,de neked ezt nem kell bemutatnom!
A reklám az jó!!!!szeret,hiány

sumobarbie 2009.09.06. 19:35:03

hát, azt hittem a tegnap éjszakávalvégre sikerült überelni téged, de ismét bebizonyítottad, h ez lehetetlen...:)

JolieJulie 2009.09.07. 00:21:16

Majd muszáj lesz beszerezned egy kiskacsát,főleg,hogy te nagy trendkövető vagy!!!na meg jól áll a szél a hajadban!! ;)
A másnap meg másnap világszerte...sajna! Bárcsak lenne olyan hely,ahol nem létezik!!!
süti beállítások módosítása